17 grudnia 2021

• Hiszpańskie imiona dla koni •

Cześć!
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył hiszpańskich imion dla koni, do których zainspirowała mnie Karrosi z bloga La Rosita Stable.

Pierwszym imieniem jest Mariposa, po polsku "motyl". Oczywiście wzorowałam się tu Mariposą Rosity, jednak wyglądem nie są podobne do siebie ani trochę. 

Drugie imię to Carbón, co oznacza "węgiel" po polsku. Ja używam uproszczonej wersji, czyli Carbon. 
W trakcie pisania posta zorientowałam się, że mam tak właściwie dwa konie o takim imieniu - byłam lekko zaskoczona.

Pierwszy z nich to ogier konia szwarcwaldzkiego od CollectA, którego możecie zakupić klikając w link.

Następny to NoName, którego zdjęcie znajduje się poniżej. Muszę też dodać, że jest customem, który tylko czeka na przerobienie.

Kolejne imię to Deoro, czyli "ze złota". Ukazało się ono w jednym z postów Rosi, jako custom zaprojektowany przez jej męża. U mnie zwie się tak bułany ogier fiordzki od CollectA.

Ostatnie imię, które nie ma jeszcze nosiciela, ale bardzo mi się spodobało to Tormenta - "nawałnica", jednak moja paczka z monocerusa, która czeka na otworzenie ma w środku kilka kandydatów.

To wszystko na dzisiaj, ale niestety nie jestem zadowolona ze zdjęć - moim zdaniem nie wyszły dobrze, więc muszę się wybrać na jakąś porządną sesję zdjęciową...
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz